کازانوا بازار مرکزی انتظامی سود بانکی

کازانوا: بازار مرکزی انتظامی سود بانکی سود سپرده بانک مرکزی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی تاثیر راه اندازی دوربین‌های جاده‌ای در کم کردن تخلفات ، کشته‌های جاده

جانشین فرمانده ناجا در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور گفت: با توجه به زیاد کردن تقاضای حمل و نقل دیگر با روش‌های سنتی نمی‌توان برخورد کرد و در چن

تاثیر راه اندازی دوربین‌های جاده‌ای در کم کردن تخلفات ، کشته‌های جاده

کشته های بزرگراه ای کشور عزیزمان ایران کمتراز میانگین جهانی و آسیا/ تاثیر راه اندازی دوربین های بزرگراه ای در کم کردن تخلفات

عبارات مهم : سیستم

جانشین فرمانده ناجا در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور گفت: با توجه به زیاد کردن تقاضای حمل و نقل دیگر با روش های سنتی نمی توان برخورد کرد و در چنین شرایط استفاده از سیستم های هوشمند یک گزینش نیست، بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در استان های کشور اظهار کرد: عنوان ترافیک دغدغه تمام مردم است و هرکسی به نوعی با این مساله در ارتباط است.

تاثیر راه اندازی دوربین‌های جاده‌ای در کم کردن تخلفات ، کشته‌های جاده

وی به آمار زیاد کردن تعداد ماشین در دهه های متفاوت اشاره کرد و گفت: در سال 58، دو میلیون ماشین در کشور وجود داشت و این تعداد از سال 58 تا سال 80 به چهار میلیون رسید. در حال حاضر بعد از گذشت 16 سال، تعداد خودروها از مرز 19 میلیون عبور کرده است و با این حساب تقاضا جهت سفر و حمل و نقل از 4 میلیون به 19 میلیون رسیده هست، بنابراین با روش های سنتی نمی توان با پدیده ای تازه برخورد کرد و استفاده از سیستم های هوشمند جهت ما یک گزینش نیست بلکه ضرورتی اجتناب ناپذیر هست؛ بنابراین نیاز است که استفاده از این سامانه ها در دستور کار قرار بگیرد. خوشبختانه این کار در مسیر درستی قرار گرفته است.

جانشین فرمانده ناجا به آمارهایی از استفاده سیستم هوشمند در راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته حدود 60 میلیون نفر از طریق سامانه راهور 120 و سیستم پیامکی خدمات دریافت کردند و اگر همین آمار را در نظر بگیریم، به معنی کم کردن 60 میلیون سفر رفت و برگشت هست، بنابراین با این شرایط استفاده از سامانه های هوشمند، یک ضرورت است.

جانشین فرمانده ناجا در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور گفت: با توجه به زیاد کردن تقاضای حمل و نقل دیگر با روش‌های سنتی نمی‌توان برخورد کرد و در چن

مومنی با بیان اینکه عنوان ترافیک نیازمند همکاری بین بخشی هست، گفت: میان بخش های متفاوت تعامل و ارتباط تنگاتنگی ایجاد شد و همه به این مفاهمه رسیدیم که باید کار بین بخشی انجام بدهیم. این مفاهمه به خاص در حوزه راهداری از 4 ، 5 سال گذشته شتاب بیشتری گرفت. ما به این مفاهمه رسیدیم که پارادیم موجود باید عوض کردن کند و سیستم های هوشمند در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به راه اندازی دوربین ها در بزرگراه گفت: راه اندازی این دوربین ها یکی از کارها ما بود که در ابتدا تعداد آنها کم بود و رصد آنها از همین مرکز انجام و اعمال قانون می شد، ولی این کار باید گسترش پیدا می کرد و برهمین اساس امروز 35 مرکز در استان ها افتتاح شد و همزمان در تمام کشور مانیتورینگ صورت می گیرد و این اقدام جهت تسریع کار و تمرکززدایی صورت گرفت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به شاخصه های افتتاح مراکز مانیتورینگ در استان ها گفت: سرعت و دقت در کار و همچنین صحت عمل از مسائلی است که همکاران باید به آن توجه کنند و دیگر تفاوتی نمی کند که ماشین چه مدلی باشد و یا مربوط به چه شخصی هست. این سامانه ها امکان ایجاد زیاد سرعت، دقت و صحت را می دهد. این کار در نهایت باعث ایجاد آرامش در جامعه هم می شود، لیکن تمام افراد متوجه می شوند که تخلف ارزش چه بوده است؟ تمام تخلفات مستند هستند و تمام اینها نشان می دهد که استفاده از این سامانه ها یک ضرورت محسوب می شود.

تاثیر راه اندازی دوربین‌های جاده‌ای در کم کردن تخلفات ، کشته‌های جاده

مومنی با اشاره به ضرورت کم کردن هرچه زیاد تلفات بزرگراه ای افزود: یک نفر کشته هم زیاد است و این آمار باید به صفر برسد. این مساله نگاه ما به آینده است ولی باید به گذشته هم نگاه کنیم. زمانی با 7 میلیون خودرو، 28 هزار کشته داشتیم و این آمار در آخر سال 95 به زیر 16 هزار نفر رسید، در حالی که تعداد خودروها به بیش از 19 میلیون دستگاه شد، بنابراین با وجود چند برابر شدن تعداد خودروها از میزان کشته ها کاسته شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور عزیزمان ایران در مقایسه با میانگین دنیا بهتر هست، گفت: بیش از 90 درصد حمل و نقل و جابه جایی مسافر در کشور ما از طریق بزرگراه ها صورت می گیرد و این عدد بزرگی هست. اگر می خواهیم خودمان را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم باید محیط ثابت را در نظر بگیریم و میزان حمل و نقل بزرگراه ای یکی از مولفه ها هست. توصیه بعدی وسعت کشور کشور عزیزمان ایران است که با بیش از یک میلیون و 600 هزار کیلومتر وسعت به اندازه وسعت بیش از 20 کشور اروپایی هست، بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط تعداد کشته های ما کمتر از میانگین جهانی و آسیا هست، ولی نباید به این مساله قانع شویم.

جانشین فرمانده ناجا در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور گفت: با توجه به زیاد کردن تقاضای حمل و نقل دیگر با روش‌های سنتی نمی‌توان برخورد کرد و در چن

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر توجه سایر بخش ها به مساله ایمنی گفت: جهت اینکه آمار تلفات کم کردن پیدا کند، سایر بخش ها هم باید کمک کنند تا ایمنی زیاد کردن یابد. در حال حاضر آمار 50 درصد از کشته ها مربوط به صحنه تصادف است و 50 درصد دیگر در مسیر رخ می دهد. اگر آمار کشته شدگان در مسیر به 20 تا 30 درصد برسد، چند هزار نفر از آمار کشته ها کاسته می شود.

مومنی همچنین ایمنی خودروها را از عوامل موثر دیگر کم کردن تلفات دانست و گفت: در یک بزرگراه خودرویی با سرعت بسیار اوج واژگون می شود ولی جهت سرنشینان آن اتفاقی رخ نمی دهد، ولی یک خودروی دیگر با سرعت کمتر در همان بزرگراه واژگون می شود و تلفات دارد. در چنین شرایطی تاثیر بین بخشی ایمنی خود را نشان می دهد.

تاثیر راه اندازی دوربین‌های جاده‌ای در کم کردن تخلفات ، کشته‌های جاده

وی با اشاره به اینکه عنوان ایمنی نسبت به گذشته بهتر شده است هست، به تاثیر راه اندازی دوربین های بزرگراه ای در کم کردن تخلفات گفت: بعد از راه اندازی این دوربین ها در روزهای اول 10 درصد خودروها تخلف داشته اند ولی حالا بعد از گذشت یکی، دو سال این آمار به کمتر از یک درصد رسیده هست. بنابراین کم کردن سوانح محصول این رویکرد تازه و کارها بین بخشی است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: همکاری تنگاتنگی میان پلیس، راهداری، هلال احمر و اورژانس وجود دارد و از این به بعد ضرورت همکاری زیاد می شود، چراکه هنگامی که در سال های اول سوانح زیاد بود، راحت تر می شد درصد تلفات را کم کردن داد، ولی حالا که به 16 هزار نفر رسیده هست، کم کردن این آمار مسئله تر می شود و باید همکاری بیشتری صورت بگیرد.

واژه های کلیدی: سیستم | میلیون | هوشمند | اندازی | استفاده | بزرگراه | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار