کازانوا بازار مرکزی انتظامی سود بانکی

کازانوا: بازار مرکزی انتظامی سود بانکی سود سپرده بانک مرکزی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قتل عام در خیابان یخچال

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئيات جنايتي خانوادگي در خيابان‌هاي يخچال و پاسداران را تشريح کرد. در ساعت 21 شب دوشنبه و

قتل عام در خیابان یخچال

قتل عام در خیابان یخچال

عبارات مهم : ایران

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئيات جنايتي خانوادگي در خيابان هاي يخچال و پاسداران را تشريح کرد. در ساعت 21 شب دوشنبه وقوع يک جنايت خانوادگي در خيابان شريعتي، خيابان يخچال به کلانتري 124 قلهک اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأييد خبر کشف اجساد متعلق به يک خانواده سه نفره به نام هاي پژمان 40 ساله، مينو 36 ساله و پارسا 12 ساله، بلافاصله عنوان به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي و قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي با عنوان قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و در تحقيقات از خواهر مقتوله، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که خواهر مقتوله در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روي نرده هاي حفاظ دزدگير منزل خواهرش شده، به مغازه کليدسازي رفته و مجددا با کليدساز به منزل خواهرش آمده که بعد از بازشدن در منزل با اجساد خواهر خود، خواهر زاده اش و همسر خواهرش روبه رو شده است و در نهايت عنوان را به پليس اطلاع داده است.

قتل عام در خیابان یخچال

خواهر مقتوله در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مقتوله با همسرش به کارآگاهان گفت: قرار بود امشب مادرمان از مسافرت به يک کشور اروپايي به ايران بازگردد. طبق قرار قبلي با مينو، حدودا ساعت 14 با گوشي گوشی او تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خميني(ره) را با هم بگذاريم ولی او پاسخگوي تماس هاي من نبود. چندين بار و در ساعت هاي متفاوت با مينو تماس گرفتم ولی او پاسخگو نبود. با گوشي گوشی همسرش پژمان تماس گرفتم ولی او نيز پاسخگو نبود.

با گوشی پارسا هم تماس گرفتم ولی او نيز پاسخگوي تماس هاي من نشد تا اينکه حدودا ساعت 20:30 به منزل خواهرم مراجعه کردم، زنگ منزل را زدم ولی کسي در را باز نمي کرد. خودروي مينو و پژمان هر دو در پارکينگ ساختمان بود. به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم، واحد ششم رفتم و زنگ زدم ولی کسي در را باز نکرد که ناگهان متوجه آثار خون روي نرده هاي حفاظ دزدگير آپارتمان شدم. مي دانستم که مينو و پژمان با يکديگر اختلاف شديد پيدا کرده اند و حتي خواهرم چندين بار از پژمان درخواست طلاق کرده بود. ترسيدم و به دنبال کليد ساز رفتم. زماني که وارد منزل شديم همه جا پر از آثار خون بود. داخل اتاق خواب، جسد مينو و پژمان افتاده بود و جسد پارسا نيز در حمام بود. با سر وصداي من، همسايه ها به طبقه دوم آمده و بعد از دقايقي پليس در محل حاضر شد. در بررسي صحنه جنايت مشخص شد که عامل جنايت پژمان بوده و با جسمی تيز اقدام به کشتن همسر و پسر خود کرده و در ادامه به زندگي خودش نيز پايان داده هست.

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جزئيات جنايتي خانوادگي در خيابان‌هاي يخچال و پاسداران را تشريح کرد. در ساعت 21 شب دوشنبه و

در ادامه رسيدگي به پرونده اين جنايت خانوادگي، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي اطلاع پيدا کردند که پدر و مادر پژمان که 68 و 65 سال سن دارند، قرار بوده تا از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران مراجعه کنند که بلافاصله تماس با اين دو نفر شروع شد تا راجع به انگيزه ارتکاب جنايت به وسیله پسرشان از آنها تحقيق شود ولی آنها نيز پاسخگوي تماس هاي کارآگاهان و ديگر اعضاي خانواده ارزش نبودند. در ادامه کارآگاهان با شناسايي دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح ديروز به اين محل مراجعه کرده و بعد از ورود به داخل دفتر کار او با اجساد پدر و مادر وي روبه رو شدند که مورد جراحت شديد ناشي از جسم تيز قرار گرفته بودند. در بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسايي تصوير ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نيز آنها را همراهي مي کرده و بعد از دقايقي او به تنهايي از ساختمان خارج شده است هست.

محل جنايت

براساس اعلام مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي پايتخت، سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: درحال حاضر کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل در محل جنايت منطقه پاسداران حضور داشته و تحقيقات از ديگر اعضاي خانواده مقتولان پرونده در دستور کار قرار گرفته هست.

در همين رابطه، محمد شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ساعت 21 شب گذشته خبر کشف جسد سه نفر در يک منزل در خيابان يخچال اعلام شد که با حضور در محل جنايت مشخص شد مرد 40 ساله اي با ضربات متعدد چاقو همسر 36 ساله و پسر 11 ساله اش را به قتل رسانده و سپس با ضربه چاقو به گردن خود، به زندگي اش پايان داده هست. سرپرست دادسراي امور جنايي پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: خانواده همسر قاتل بعد از مراجعه به منزل او و بازنکردن در آن پليس را در جريان قرار داده و بعد از گشودن در منزل با سه جسد مواجه شده است بودند، همچنين از آنجايي که خبري از خانواده قاتل نبود و آثار خون روي فرمان خودروي او مشهود بود تيم جنايي به محل کار قاتل در منطقه پاسداران مراجعه کرده و با جسد چاقو خورده يک پيرمرد و پيرزن در آنجا مواجه شدند. شهرياري گفت: ظاهرا پدر و مادر قاتل صبح روز گذشته از شهرستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و در محل کار پسرشان در منطقه پاسداران حضور يافته بودند. وي با بيان اينکه «پرونده اين اتفاق در دادسراي جنايي تشکيل شده»، گفت: زواياي اين اتفاق در حال بررسي است و اجساد به پزشکي قانوني انتقال یافته شده است اند.

قتل عام در خیابان یخچال

واژه های کلیدی: ایران | جنايت | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار