کازانوا بازار مرکزی انتظامی سود بانکی

کازانوا: بازار مرکزی انتظامی سود بانکی سود سپرده بانک مرکزی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات باید با ابزارهای مدرن جهت جام جهانی آماده شویم/ کی‌روش را حفظ کنیم ، حاج رضایی

کارشناس فوتبال اعتقاد است که کارلوس کی‌روش با افزایش تیم ملی به جام جهانی موفقیت خود را به اثبات رساند و می‌تواند با ماندن در فوتبال کشور عزیزمان ایران نقاط ضعف

باید با ابزارهای مدرن جهت جام جهانی آماده شویم/ کی‌روش را حفظ کنیم ، حاج رضایی

حاج رضایی: باید با ابزارهای مدرن جهت جام جهانی آماده شویم/ کی روش را حفظ کنیم

عبارات مهم : ایران

کارشناس فوتبال اعتقاد است که کارلوس کی روش با افزایش تیم ملی به جام جهانی موفقیت خود را به اثبات رساند و می تواند با ماندن در فوتبال کشور عزیزمان ایران نقاط ضعف آن را برطرف کند.

امیر حاج رضایی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک افزایش تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: در حال حاضر در یک هیجان ناشی از خوش حالی به سرمی بریم و باید ابتدا از مسابقه دیشب (دوشنبه) فاصله بگیریم تا بتوانیم با کنترل احساسات، اظهار نظر کنیم. آنچه در مقطع کنونی می توان بیان کرد این است که تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ به وسیله کی روش عوض کردن نسل داد و بازیکنان بسیار جوان وارد تیم ملی شدند. کافی است نگاهی به نیمکت تیم داشته باشیم تا ببینیم که با چه سرمایه ای روبه رو هستیم.

باید با ابزارهای مدرن جهت جام جهانی آماده شویم/ کی‌روش را حفظ کنیم ، حاج رضایی

وی افزود: نیمکت تیم ملی کشور عزیزمان ایران به لطف کادر فنی نیرومند شده است و ما این سرمایه را جهت سال های آینده در اختیار خواهیم داشت. ازبکستان تیم راحتی نبود و بسیار سخت کوش ظاهر شد. آنها جهت اینکه بتوانند به عنوان تیم سوم به پلی آف افزایش کنند به برد این بازی امید داشتند، به همین خاطر کار روانی زیادی انجام داده بودند ولی بدون هیچ حس ناسیونالیستی، باید اذعان کرد که کشور عزیزمان ایران تیم برتر زمین بود. ما دو گل قشنگ به ثمر رساندیم و یک پنالتی هم به هدر رفت. سردار آزمون هم یک وقت ناب را از دست داد و توپ به اوت رفت، بنابراین ما استحقاق پیروزی را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم.

کارشناس فوتبال با بیان این که “بعد از قطعی شدن افزایش باید جهت جام جهانی روسیه برنامه ریزی کرد،” افزود: طبیعتا کی روش برنامه خودش را به مسئولان ارائه خواهد کرد. در این بین نباید زحمات و حمایت های فدراسیون فوتبال را فراموش کنیم. فدراسیون سهم ارزنده ای در این موفقیت داشت. از این بعد نیاز به حمایت بیشتری از سوی ارگان های ذیربط به خصوص وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال وجود دارد. باید با این حمایت ها به پیاده کردن برنامه های کی روش کمک کنند.

کارشناس فوتبال اعتقاد است که کارلوس کی‌روش با افزایش تیم ملی به جام جهانی موفقیت خود را به اثبات رساند و می‌تواند با ماندن در فوتبال کشور عزیزمان ایران نقاط ضعف

حاج رضایی با بیان این که “کی روش باید به هر طریق حفظ شود” خاطر نشان کرد: این را نه بخاطر اینکه بدون گل خورده به جام جهانی رفتیم می گویم بلکه ما حفره های زیادی در فوتبالمان داریم که می تواند با مشورت های کی روش حل شود. او می تواند به کلوب های ما کمک فکری دهد و همچنین وجه بین المللی دارد. دیروز خبر خوبی شنیدم مبنی بر اینکه مدیریت تمام رده های فوتبال را به کی روش داده اند و قرار است تعامل خوبی بین تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان با کی روش وجود داشته باشد. امیدوارم بعد از این خوش حالی ها، تصمیم گیرنده های تیم ملی از حداکثر توان فوتبالی استفاده کنند. اعتقاد دارم پیروزی دیروز یک پیروزی ملی به معنای واقعی کلمه بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به همکاری مردم، مسئولان و رسانه ها در افزایش تیم ملی به جام جهانی تصریح کرد: قصد ندارم این موفقیت را سهمیه بندی کنم ولی آنچه کادر فنی انجام داد و در سوی دیگر بازیکنان زحمت کشیدند و مدت ها از خانواده خود دور بودند و تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشتند، موجب رقم زدن این افتخار بزرگ شد. ما باید حق آن ها را درنظر بگیریم. بسیار خوشحالم که با اقتدار و با به ثبت رساندن رکوردهای متعدد به جام جهانی افزایش کردیم.

وی تاکید کرد: باید از فردایی که قرار است برنامه ریزی کنیم، با تمام ابزارهای مدرن و پیشرفته و روابط بین المللی تیم را جهت حضور در جام جهانی مسلح کنیم. بعد از آن با حفظ کی روش می توانیم به سایر تیم ها نیز قوت ببخشیم.

باید با ابزارهای مدرن جهت جام جهانی آماده شویم/ کی‌روش را حفظ کنیم ، حاج رضایی

حاج رضایی راجع به زیاد کردن انتظارات از تیم ملی و انتظار افزایش از مرحله گروهی جام جهانی عنوان کرد: به اعتقادم انتظارات باید با شرایط فوتبال کشور وفق داده شود. ما به جهت استعداد و نیروی انسانی در آسیا قدرت نخست هستیم. این را من نمی گویم بلکه آمار ای اف سی به آن اذعان دارند. این سرمایه ها باید با برنامه ریزی صحیح در جهت انتظارت به کار برده شود. نمی دانم چه کسی بزرگترین مربی دنیا هست، هرکسی است نمی تواند معجزه کرده و یک تیم ملی را به قله برساند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش به جام جهانی سقف انتظارات فوتبال کشور عزیزمان ایران است به ایسنا گفت: نباید آروزیمان این باشد که تنها به جام جهانی افزایش کنیم. ما باید در مسیر رشد پایدار قرار بگیریم. همواره در همین پیروزی های مقطعی متوقف شده است ایم. شما ببینید در عرصه باشگاهی در آسیا چقدر با تیم های دیگر فاصله داریم. این کلوب ها هستند که تیم ملی را می سازند. آنها باید با کمک مشاوران عالی بازیکنانی را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دهند که عالی ترین باشند. فوتبال مثل حلقه و سلسله زنجیره هست. جدا شدن این حلقه ها به فوتبال ملی لطمه می زند. تیم ملی باید چندین بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی داشته باشد. خود کی روش بهتر از همه به این پرسشها واقف است.

کارشناس فوتبال اعتقاد است که کارلوس کی‌روش با افزایش تیم ملی به جام جهانی موفقیت خود را به اثبات رساند و می‌تواند با ماندن در فوتبال کشور عزیزمان ایران نقاط ضعف

حاج رضایی با بیان این که باید یکسری محدودیت ها را در عرصه بین المللی پذیرفت خاطر نشان کرد: این محدودیت ها ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و بخشی از آن به پرسشها سیاسی برمی گردد که جهت ما بازدارنده هست. اگر این عوامل پیش روی فوتبال ملی ما نباشد ما مواد اولیه موفقیت را داریم. شخصی هم که این نیرو را هدایت می کند، یک مربی جهانی هست. نمی خواهم غلظت ستایش از کی روش را اوج ببرم. ابتدای صحبت هایم عرض کردم که باید از احساسات فاصله گرفت. ما عوامل مختلفی جهت رشد داریم؛ شرایط اقلیمی در کشور ما باعث می شود که در چهار فصل، تمرینات دلخواه یک مربی جهت تیم برگزار شود. این فاکتورها در اختیار ماست و مهم این است که چطور از آن ها استفاده می کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | رضایی | افزایش | برنامه | فوتبال | پیروزی | فوتبالی | جام جهانی | برنامه ریزی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار